Wednesday, August 17, 2011

Penonton





mata tiada
bibir tiada
jemari tiada
pancainderaku buta segala

apa yang tinggal?
hanya sebuah ruang aku melontar kata
mengisahkan aku sebagai pelakonton setia
:)



12 comments:

fatin syahirah :) said...

tudiaaa. apabila otai berkata kata :P haha

Amna.Qadeeja said...

abes tu kau xde tangan kau tulis ngan ape weh? haha ;D

haikalblank said...

hakhak. korang memang suka buat aku gelak pepagi ke? kehkeh

monologtinism said...

kaulah pelakon, kaulah penonton?
jadilah pelakonton -_-"

pancaindera buta segala
yang tinggal hanya dalaman, akal.
itupun takkan berfungsi
kerana luaran sudah tak ada lagi

hanaahmad said...

sekurang-kurangnya kamu masih punya ruang untuk melontar kata bukan? :)

haikalblank said...

hakhak waalu luaran dah tak ada, tetap perlu ada syukur kan? :D

ya, dan entiti itu akan bersyukur selamanya. :)

RepublicAku said...

aku baca sahaja sekarang...

ghost writer said...

diri berlakon,diri juga menonton.

haikalblank said...

RepublicAku ya, bacalah.

Ghostwriter :)

venus planet cinta said...

sekurang-kurang nya kau masih punya ruang melontar kata. dan aku masih punya ruang melontar komen. lulz~

haikalblank said...

haha terima kasih si venusssss

Nurarnida Sabrina said...

tipu lah